JOUW BLINDSPOT IS:

JE BENT TE VEEL PLAIN JANE- HET IS TIJD OM DE CEO TE WORDEN VAN JE BUSINESS.

Op dit moment val je mogelijk niet genoeg op, waardoor jouw ideale klanten je nog niet gemakkelijk kunnen vinden. Vind je het lastig om te verkopen via social media? Ben je niet helemaal tevreden over je omzet? Het kan zijn dat je het gevoel hebt dat je focus en de benodigde kennis mist om je bedrijf snel te laten groeien. Dit zijn veelvoorkomende uitdagingen voor ondernemers, maar ze zijn te overwinnen.

ONTDEK OP DEZE PAGINA DE SECRET NUGGETS
DIE JOU GAAN HELPEN GROEIEN
NAAR JOUW DROOMOMZET…

DE DIAGNOSE

JE BENT NIET CONCREET & OPVALLEND GENOEG.

Je positioneert jezelf op dit moment nog niet voldoende als de logische expert. De content die je deelt op sociale media heeft waarschijnlijk nog te veel een “weetjes en feitjes” karakter. Je hebt je eigen unieke stijl nog niet gevonden, waardoor het moeilijk is om op te vallen bij jouw favoriete klanten. Maar eerlijk gezegd, weet jij eigenlijk wel wat jouw favoriete klanten willen horen? Spreek jij hun taal? Ik wil je uitdagen om gedurfder content te gaan creëren. Jouw favoriete klanten willen jouw mening, jouw denkwijze, jouw essentie ervaren.

Als je meer klanten wilt aantrekken met je branding en marketing, begint het allemaal met het begrijpen van jouw favoriete klanten.

HOE ZIET DIT ER VOOR JE UIT?

STOP MET HET DELEN VAN TE VEEL INFORMATIE

Te veel informatie en waarde leveren op sociale media kan jouw favoriete klanten overweldigen en zorgt vaak niet voor aankopen. Inspirerend zijn is belangrijk, maar je wilt ook content ontwikkelen die jouw doelgroep aanzet tot kopen. Richt je content op het creëren van bewustzijn en het opbouwen van vertrouwen. Wees specifiek en persoonlijk; dit zorgt ervoor dat jouw favoriete klanten zich kunnen identificeren met jouw content.

FOCUS JE OP JOUW LIEVELINGSKLANTEN

In plaats van je doelgroep af te bakenen, vraag jezelf af: ‘Wie zijn mijn favoriete klanten die ik in de toekomst wil aantrekken?’ Welke mensen passen bij mijn merk? Je stemt je volledige branding en marketing af op deze groep mensen. Schrijf een aantal woorden/zinnen op waar jij bekend om wilt staan, bijvoorbeeld: Anneloes helpt mensen met een burn-out en het op orde brengen van hun leven d.m.v. planning en selfcare.

VERANDER JE TAALGEBRUIK

Stop met het gebruik van ‘lege’ woorden die jouw concurrenten ook gebruiken. Woorden zoals ‘de beste versie van jezelf’ zijn een beetje vaag en geven vaak niet een duidelijk beeld over wie jij nu echt bent en waar je mensen mee helpt. Je wilt je content vooral focussen op de verlangens, doelen en ervaringen van jouw favoriete klanten. Heb je geen idee waar jouw lievelingsklanten mee worstelen? Vraag het ze!

FOCUS JE OP ACTIVITEITEN DIE GELD OPLEVEREN

Uren scrollen op sociale media en je website voor de zoveelste keer aanpassen zorgen vaak niet voor nieuwe klanten. Welke activiteiten dan wel? Connect elke dag met 10 mensen op social media die binnen jouw klantprofiel passen. Stuur deze mensen een leuk en authentiek bericht en, als het goed voelt, stuur deze mensen een uitnodiging naar je gratis aanbod. Je zult versteld staan hoeveel mensen het gesprek met je aangaan.

WAT DEZE BLINDSPOT OVER JOU ZEGT…

JE BENT VOORZICHTIG & AFWACHTEND

Je wilt vooral niet salesy en opschepperig overkomen; je wilt op een authentieke manier klanten aantrekken.
Maar soms heb je het gevoel dat je niet snel genoeg groeit met je business.
Dit kan leiden tot onzekerheid en frustratie, waardoor je stil blijft staan.
Herkenbaar?
Lees dan snel verder!

JOUW MEDICIJN

Stop met kijken naar wat anderen doen en luister niet te veel naar wat de experts zeggen. Als je meer klanten wilt aantrekken met je branding en marketing, is het tijd om volledig te luisteren naar je eigen innerlijke stem. De kennis heb je al; het is nu tijd om je positie te claimen en extreem relevant te worden voor je favoriete klanten. Neem al je huidige branding-uitingen onder de loep en stem ze vanaf nu af op je favoriete klanten.

Concrete acties

WAAR MOET JE PER DIRECT MEE STOPPEN
EN WAT KUN JE HET BESTE DOEN. 

STOP PER DIRECT MET:

Je content focussen op “beschrijvende taal” en het opsommen van de problemen van je lievelingsklanten. Beschrijvende taal zijn de voorwaarden van je product of dienst. Bijvoorbeeld: “de cursus duurt vijf dagen” “het product is roze van kleur”. Jouw potentiele klant koopt geen beschrijvende taal, hij of zij koopt een gevoel en emotie.

Stories maken zonder doel. Met stories kun je op een authentieke manier contact maken met jouw doelgroep. Als je via sociale media meer wilt verkopen, heb je een strategie voor stories nodig.

Het hebben van een afwachtende houding. Als je resultaten wilt behalen via sociale media, zul je zelf ook sociaal moeten zijn. Dit betekent niet dat je lukraak berichtjes moet gaan sturen, maar spreek met jezelf een specifieke tijd af die je per dag besteedt aan social media.

WAT KUN JE HET BESTE DOEN:

Wat ik je adviseer te doen, is je content en je visuele branding afstemmen op de verlangens van de klant. Stel je voor dat je ondernemers helpt met het maken van Reels. Zeg dan niet: ‘Ben je uren bezig met het maken van Reels… alleen om ze keer op keer te zien mislukken?’ Zeg in plaats daarvan: ‘Word elke ochtend wakker met je Reels die viraal gaan en je inbox overstroomt met DM’s.’

Neem je potentiële klanten mee op reis in je stories. Maak gebruik van engagement-stickers om je doelgroep te betrekken bij je content. Vergeet niet om je stories altijd af te sluiten met een CTA (Call to Action). Een CTA is een vervolgstap, bijvoorbeeld het sturen van een DM of het delen van een link naar je e-book.

Verbind elke dag met minstens tien mensen die passen binnen jouw ideale klantprofiel. Op deze manier zorg je ervoor dat het grootste deel van jouw volgers bestaat uit ideale klanten.

HET GOEDE NIEUWS IS…

De klanten aan wie jij graag wilt verkopen, bestaan al lang en bevinden zich allemaal op sociale media. Het gaat dus om het upgraden van je content, marketing en branding! Hier helpen wij jou graag mee!. Geen dure langdradige trajecten en programma’s voor slechts €49,95 pm ben jij lid van de Evolve Growth Hub. ONZE NAAM ZEGT HET EIGENLIJK AL… EVOLVE… HET ONLINE MEMBERSHIP, WAAR JIJ VAN ‘MWAH BUSINESS’ NAAR BOOMING BUSINESS GAAT. DE ONLINE SPOT WAAR WIJ JOU MENTOREN NAAR DE BUSINESS EN OMZET DIE JIJ GRAAG WILT EN DIT VOOR SLECHTS  € 49,95 P.M. (per maand opzegbaar).

WE HEBBEN NU EEN MEGA AANBOD VOOR JE…
KLIK OP DE BUTTON HIERONDER

Wij kunnen natuurlijk zelf wel vertellen hoe fantastisch de Evolve Growth Hub is maar we geven liever het woord aan onze members…

De Evolve Growth Hub heeft mij geholpen met het creeren van meer structuur in mijn wekelijkse routine. Ik vind het heel erg fijn dat ik altijd al mijn vragen kan stellen en kan sparren, ik voel mij gesteund in mijn ondernemerschap. Ik raad de EGH aan elke ondernemer aan!

Laurence – Avecloos

Ik ben lid geworden van de Evolve Growth hub omdat ik bijna niet kon geloven dat ze persoonlijke begeleiding gaven voor het membershiptarief. Maar dit bleek wel waar te zijn! Ik sta steviger in mijn business en saborteer mijn eigen groei niet meer hieronder heb ik mijn beste omzetmaand ooit gedraaid!

Marieke – Mamarieke

De combinatie “Branding, marketing & businessstrategie” die Yoany & Nury aanbieden is echt goud waard! Het membership kost bijna niks 🙂 dus ik raad je echt aan om lid te worden.

Wiesje – Wilgkracht

De Evolve Growth Hub heeft mij geholpen met het creeren van meer structuur in mijn wekelijkse routine. Ik vind het heel erg fijn dat ik altijd al mijn vragen kan stellen en kan sparren, ik voel mij gesteund in mijn ondernemerschap. Ik raad de EGH aan elke ondernemer aan!

Laurence – Avecloos

Ik ben lid geworden van de Evolve Growth hub omdat ik bijna niet kon geloven dat ze persoonlijke begeleiding gaven voor het membershiptarief. Maar dit bleek wel waar te zijn! Ik sta steviger in mijn business en saborteer mijn eigen groei niet meer hieronder heb ik mijn beste omzetmaand ooit gedraaid!

Marieke – Mamarieke

De combinatie “Branding, marketing & businessstrategie” die Yoany & Nury aanbieden is echt goud waard! Het membership kost bijna niks 🙂 dus ik raad je echt aan om lid te worden.

Wiesje – Wilgkracht

Ja, ik wil graag mijn droom business & brand bouwen!

Word nu lid van de Evolve Growth Hub! Probeer eerst een maand uit want je zit bij ons nergens aan vast! 

De online place to be voor business, brand & marketing coaching voor ondernemers die meer dan 55k per jaar aan omzet willen bereiken. Je kunt al starten voor €49,95 per maand. Probeer het membership 7 dagen gratis uit.

+31 6 31 74 6231

KVK 56093047

Copyright © 2024Evolve. All Rights Reserved.
×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× Hallo!